Sepetim (0) Toplam: 0,00TL
Pop Müzikten Popüler Kültüre Medya Çocukları  - Şaban Kızıldağ - Şehir

Pop Müzikten Popüler Kültüre Medya Çocukları

Liste Fiyatı : 0,00TL
Pop Müzikten Popüler Kültüre Medya Çocukları
Pop Müzikten Popüler Kültüre Medya Çocukları
Şehir Yayınları
0.00

13,5x21 cm
80 sayfa
ISBN 975-350-122-6

Türkiye insanı bugün popüler kültürün etkisine ve kitle toplumu olma yoluna gitmiştir. Türkiye'de hakim olan kültür de ağırlıklı olarak medyatik popüler kültürdür. Bugün Türkiye genelinde gençler, günde ortalama 5-6 saat medya ile iç içe yaşamaktadırlar. Bu zaman dilimi, insanların ömürlerinin dörtte birini kesintisiz medya ile geçirmesi anlamına gelmektedir. Medya imgeler oluşturarak, insanların hayallerini, düşlerini satın almakta, onları popüler kültür sürecinin içerisine çekmektedir. Bunun bize, özgü bir sorun olduğunu iddia etmek de büyük bir yanılgıdır. Sanayileşmiş ülkelerde popüler kültür sorunu yaşanmaktadır ve konu üzerinde ciddi bir şekilde çalışılmaktadır.

Popüler kültür-medya ilişkisi ele alındığında, bunun toplumun genelini ilgilendiren bir olgu olduğu düşüncesi hakimdir. Ancak medya, özellikle sosyal kimliğin kazanıldığı dönem olan 15-25 yaş arasındaki gençlerin öncelikli hedef almakta ve onlara dayattığı yeni hayat tarzını ve popüler kültürü yaygınlaştırmaya çalışmaktadır.
Popüler kültür-medya ilişkisi ele alındığında, bunun toplumun genelini ilgilendiren bir olgu olduğu düşüncesi hakimdir. Ancak medya, özellikle sosyal kimliğin kazanıldığı dönem olan 15-25 yaş arasındaki gençleri öncelikli hedef almakta ve onlara dayattığı yeni hayat tarzını ve popüler kültürü yaygınlaştırmaya çalışmaktadır.
 

  • Açıklama
    • 13,5x21 cm
      80 sayfa
      ISBN 975-350-122-6

      Türkiye insanı bugün popüler kültürün etkisine ve kitle toplumu olma yoluna gitmiştir. Türkiye'de hakim olan kültür de ağırlıklı olarak medyatik popüler kültürdür. Bugün Türkiye genelinde gençler, günde ortalama 5-6 saat medya ile iç içe yaşamaktadırlar. Bu zaman dilimi, insanların ömürlerinin dörtte birini kesintisiz medya ile geçirmesi anlamına gelmektedir. Medya imgeler oluşturarak, insanların hayallerini, düşlerini satın almakta, onları popüler kültür sürecinin içerisine çekmektedir. Bunun bize, özgü bir sorun olduğunu iddia etmek de büyük bir yanılgıdır. Sanayileşmiş ülkelerde popüler kültür sorunu yaşanmaktadır ve konu üzerinde ciddi bir şekilde çalışılmaktadır.

      Popüler kültür-medya ilişkisi ele alındığında, bunun toplumun genelini ilgilendiren bir olgu olduğu düşüncesi hakimdir. Ancak medya, özellikle sosyal kimliğin kazanıldığı dönem olan 15-25 yaş arasındaki gençlerin öncelikli hedef almakta ve onlara dayattığı yeni hayat tarzını ve popüler kültürü yaygınlaştırmaya çalışmaktadır.
      Popüler kültür-medya ilişkisi ele alındığında, bunun toplumun genelini ilgilendiren bir olgu olduğu düşüncesi hakimdir. Ancak medya, özellikle sosyal kimliğin kazanıldığı dönem olan 15-25 yaş arasındaki gençleri öncelikli hedef almakta ve onlara dayattığı yeni hayat tarzını ve popüler kültürü yaygınlaştırmaya çalışmaktadır.
       

      Stok Kodu
      :
      K155
  • Yorumlar
    • Yorum yaz
      Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat